Bloody Sunday.

IMG_3190.jpg

Söndag är arbetsdag, sjuk eller inte.

Jag försöker skriva ihop en krönika som inte vill bli skriven. Längtar tillbaka till sängen.

Men mest av allt längtar jag efter att bli frisk, så att jag kan städa huset. Slänga berget av snorpapper jag kastat ner bredvid sängen (oerhört fräscht, jag vet). Dammsuga och torka av. Tvätta några maskiner. Promenera. Ååh.

 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Bloody Sunday.

  1. Hampeµ skriver:

    Hur fixade du annonser till din blogg?

  2. ellinor skriver:

    hej annika, tack för det ville-bara-säga:et! 🙂 tycker du verkar himla fin med, mest för att du låtexten i din header är den som det lyssnas mest på i mitt spotify just nu, texten är så jävla träffsäker och går rakt in i hjärtat. hur hittade du mig? kram!

  3. matilda skriver:

    i mina mest allergiska perioder brukar jag ställa en papperskasse nedanför sängen. när den är proppfull, är det bara att bränna den och det känns bra du! det är lite som en ”HAHA, du kan inte övervinna mig, snoret! jag är större än du”- känsla över det.

  4. Ulrika skriver:

    Det verkar finnas en väldig kämparglöd inom dig! Jag måste säga att man blir inspirerad av ditt sätt…att liksom tackla saker och ting. Copingstrategi eller vad det nu kallas. Du är beundransvärd och äkta! Krya på dig och ta hand om dig!

  5. Navigaren skriver:

    Krya på dig, förresten är blod i huset oftast falu rödfärg, ajöss spökhistorier 😉

  6. m skriver:

    åh. måste bara få fråga. Alla har exakt sina bilder redigerade så som du har däruppe och på flera andra fina bilder du tar. Dvs att det iband är som en ”gul” kant och sen ser redigering så himla tjusig ut. Är det någon ny funktion som alla kommit åt eller hur får man bilderna sådär?

    • Annika skriver:

      Det är en applikation till iPhone som heter ”Hipstamatic”. Väldigt bekväm att fota med – iPhone-bilder blir ju annars så förbaskat tråkiga!

  7. Frida skriver:

    Åh uschdå! Krya på dig, fina Annika! Ät isglass och se på fina filmer. Bästa botemedlet! Kram!

Kommentera

