Delaware-Florida-Georgia-Hawaii-Idaho-Illinois-Indiana…

Ååh. Jag borde ju sova. Det gör jag inte, som ni kanske märker.

Glömde bort tiden, helt enkelt.

Så, vad gjorde jag? Pluggade körkortsteori? Jobbade? Städade? Någonting annat jag verkligen borde göra?

Nähädå. Jag satt och spontanlärde mig USAs femtio stater utantill. Visstsörru. Jag och prioriteringar, alltså.

(Men jag kan dem som ett rinnande vatten nu.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Delaware-Florida-Georgia-Hawaii-Idaho-Illinois-Indiana…

  1. Amanda W skriver:

    fint. vet hur det är. själv har jag sysslat med det här spelet http://www.bamse.net/spel/preload_bubblor.swfnär jag som bäst behöver räkna funktioner. godnatt och kärlek, Amanda

  2. Jenny skriver:

    Jag brukar lära mig alla världens länder ibland. Kan alla counties i England, vilket är mer än de flesta här kan. Kartor är ju bara så kul!!

  3. H skriver:

    åh, så kul! kommer ihåg att jag gjorde detsamma under en tolv timmar lång bilresa från västkusten till Åre ett sportlov för längesedan. tyvärr går det inte som ett rinnande vatten längre. förresten, finns det inte ett vänneravsnitt där ross (?) vägrar äta thanksgivingmiddag innan han lyckats minnas alla delstaterna? jag har för mig det. sjukt kul hursom :)onödigt vetande är det bästa som finns.

  4. Frida skriver:

    Jag och en kompis försökte oss på att fylla i en USA-karta med alla staterna medan vi väntade på ett försenat flyg till New York. Inte det lätttaste men vi lyckades till slut, fastän alla kanske inte var på rätt ställen 😉

  5. Sofie skriver:

    Jag klickade in och skulle kommentera, KLOCKRENT! och ser att Alina – Au pair i Nothing hill gjort precis likadant. Då vet jag att det verkligen var rätt ord! Du är klockren Annika, haha!

Kommentera

