Trädgårdspromenad.

Den här videon kan man titta på om man vill hälsa på hemma i min trädgård.

Välkomna!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Trädgårdspromenad.

  1. viba skriver:

    Det verkar ju vara en jättefin trädgård, men den snabba kameraföringen ger inte nån rättvisa. Ha de’!

  2. Johan skriver:

    Fin promenad. Så väldigt fint allting.Lycka att se!

  3. Therese skriver:

    Åh, vilken känsla det är att få gå de första barfotastegen i vårgräset och bara njuta av grönskan. Fint förmedlat, och underbar trädgård!

  4. felicia skriver:

    bara fötter och långt gräs är det bästa med sommaren. det här fick mig att längta hem till min mammas gula hus. hon har också en vild trädgård med stenar, träd och blommor utan tråkig symmetri och med tio gånger med känsla än vilken sönderansad radhusträdgård som helst.

  5. Cecilia skriver:

    Så fint ni har det!

  6. Syrrans Loppis skriver:

    Så fin trädgård! Och vad somrigt det känns!

  7. Petertoo999 skriver:

    Du har en väldigt fin trädgård, lite naturtomt. Coolt att du har en sån massa stenar också..Mitt nästa hus blir nog ett med bara naturtomt. Vilda blommor är nog vackrast.

  8. Navigaren skriver:

    Tack för besöket, jag hoppas att vi är välkomna åter 😉

  9. Gröna Anna skriver:

    Åh så underbart fint!

  10. Veldig fint:) Tack for titten!

  11. emma skriver:

    Alltsa jag vill ju bara komma och halsa pa, ta av mig skorna och barfota strova omkring med dig runt, runt i din sota tradgard, ner till er fina sjo, kanske halsa pa hastarna i hagen… AH!

  12. Sanna skriver:

    Ta mig till din trädgård och mata mig med saft och bullar.

  13. Nej men så roligt, du bor två hus bort från mina föräldrar och mitt barndomshem! Känner precis igen mig när du filmar. Jättekul! Hoppas att du trivs i Stjärnhov. Det är verkligen idylliskt nu såhär på sommaren då byn börjar bubbla av liv. =) Kanske ses vi på Ica, Dammhagen eller Stenmans i sommar! Hälsningar Julia

Kommentera

