Den enorma

Den enorma, strålkastarlika fullmånen utanför mitt fönster gör sig sannerligen uselt på bild. Jäkla mobilkamera. Ni får take my word for it: den är alldeles overkligt vacker. God natt. 

IMG_3207.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Den enorma

  1. syfte skriver:

    full måne är lite magi..tycker jag /syfte

  2. Petertoo999 skriver:

    Man blir trygg när man ser månen, jag har också tur, jag brukar kunna ligga i min säng och se den, den är skön och somna till. det är lite skumt egentligen, det där förhållandet som jorden och månen har..Månen gör att det blir ebb och flod på jorden, jorden syresätts och skapar liv..Vilken orgasm! Och gravitationen mellan jorden och månen är en attraktionskraft, som kärlek mellan en man och kvinna…Är inte det otroligt coolt, att samma krafter som styr en vanlig familj, styr planeterna..När jag köper mitt nästa hus, så är det ett måste att jag ska kunna se månen från min säng, annars så får det vara…Skönt med robusta föräldrar

  3. Hanas skriver:

    Hej Annika :)Skulle du kunna berätta hur man fixar sådana fina polaroidramar till fotona? Är det ett program man använder? Tack på förhand

Kommentera

