Körkortsintensivkurs…

IMG_3223.jpg

Körkortsintensivkurs = konstant nervositet = tuggar sönder mina fingrar. Det vägrar sluta blöda. Kan inte någon bara ge mig det här körkortet nu? För mina stackars nagelbands skull? Pliiis. 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Körkortsintensivkurs…

  1. R skriver:

    jag måste få säga att jag är djupt imponerad över att du ska ta körkort!!! you go girl! Hade det varit jag så hade jag nu tuggat sönder hela fingrarna! Någon gång måste jag våga ta körkort för jag vet att det kommer bli ett måste när jag väl har tagit min examen och ska ut och jobba. uuuuuusch!!!

  2. Navigaren skriver:

    Jag har blivit kuggad på uppkörningen just idag, på vägen tillbaka sa min lärare att jag körde mycket bättre på vägen hem, eftersom ajg inte var nervös på hemvägen. Nå, jag har redan bokat en ny uppkörning, jag har bara lite att rätta till. Förhoppningsvis är jag lugnare nätsa gång, och förhoppningsvis stannar lastbilarna hemma.

  3. agnes skriver:

    jag tog körkort igår, helt underbart! Du kommer vara så glad när allt är över, för mig gick det mycvket lättare än vad jag trodde också!

  4. och jag trodde jag var den enaste som tugg neglar nervøs… lykke til med körkortet!

  5. Pavel Maira skriver:

    Lycka till Annika. Det kommer bara bli gött. 😀 sen kan du köra In-Real-Life GTA i Stockholm.

Kommentera

