Pop ’til you drop!

Bild 8.png

När jag var tonåring hade jag inte kunnat tänka mig någonting roligare än att åka på Popkollo.

Det är knappt att jag kan det nu heller. Men nu är jag ungefär åtta år för gammal, sorgligt nog. (Hur typiskt är det inte att Marit Bergman grundade Popkollo år 2003 – när jag var nitton?)

Men! Men! Vissa av er som läser här är ju inte lika gamla som jag. En del av er är till och med under arton. Antagligen håller minst en eller två av er på med musik i någon form. Till er vill jag säga: det finns platser kvar på flera av årets läger – anmäl er!

(Matilda som jobbar med Popkollo vill speciellt tipsa om hip hop-lägret i Botkyrka. Tips, tips!)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Pop ’til you drop!

  1. Matilda skriver:

    Tack så jätte mycket Annica, nu håller vi tummarna för att hip hop lägret kan få sätta igång i juli! 🙂

  2. Matilda skriver:

    och självklart vet jag att du stavas med k, gammal vana.

  3. Melinda skriver:

    Jag hade velat gå hiphoplägret… just nu känns det ännu mer irriterande att jag precis fyllt nitton… att växa upp är verkligen inte bara kul.

  4. stephanie skriver:

    Det är inte för sent!!! Popkollo har en ny satsning som heter Popkollo Madam. För de som är för gamla för vanliga Popkollo. Googla nu!

  5. Johanna skriver:

    Jag var på Popkollo Orginal förra året och ska dit i sommar igen.Och ni som inte varit där ni kan inte ens tänka er hur fantastiskt det är. Helt fantastisk är det.

Kommentera

