Dripdrop och syrener.

Jag och Ronnie läser morgontidningarna vid frukostbordet och lyssnar på ”Drip Drop” på ontiöronenhög volym. Och sjunger: These teardro-o-ops, that drip drop drip drop! Drip drop drip drop! Oh-oh! Oh-oh!

”Jävlar vad syrenerna slagit ut här bakom”, säger Ronnie som nu står vid köksfönstret. Jag måste gå och titta.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dripdrop och syrener.

  1. enbartmoa skriver:

    Det finns ingen möjlighet att kontakta dig på något sätt? Skicka ett mail, inte för att berätta min historia, mer kanske, kan man göra något för att nå ut till så många ätstörda som möjligt? Eller egentligen Sveriges befolkning överhuvudtaget? Jag är inte frisk, men jag går i behandling, det går framåt och jag ska bli frisk. I framtiden ska jag hjälpa andra, jag vill bli sjuksköterska och bara, hjälpa alla. Kan låta som en klyscha, men det är min framtidsdröm, just nu vill jag göra allt som är möjligt för att hjälpa andra, och för att nå ut till människor överhuvudtaget, eftersom det är så få som vet vad ätstörningar verkligen innebär. Skulle verkligen uppskatta om du hade tid att skicka ett mail eller så? Kramar!

Kommentera

