"Yay me!"

annika i resume liten.jpg

Branschtidningen Resumé hade en fin artikel om mig nu i veckan. Ove som intervjuade mig lovade att det skulle bli en ”mysig” text. Han höll sitt löfte. Den blev mjuk och gosig och söt som sockervadd. Gött.

Artikeln finns till allmän beskådan här. Läs om ni vill!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till "Yay me!"

  1. Vackra du! Som vanligt!Och jag hade iiiiingen aniiing att Lisa Marklund var din mamma. Häftigt!

  2. Angelica skriver:

    Jag håller med om att det var en jättefin artikel, och informativ! Jag hade inte heller någon aning om att Liza Marklund var din mamma (även om jag borde ha kunnat lista ut det) eller att du är troende… eller att du skriver för Vi i Villa. Du verkar ha många spännande projekt framför dig. Se till att ta hand om dig själv också!Kram

Kommentera

