I just want to stay with you in this moment forever.

Säga vad man vill om Bingo och Katrin. Jag såg den här videon (som inte verkar gå att lägga in i inlägget?) och bara griiiiiiiinade.

Alltså oh my vad jag vill ha en bebis.

(Värdelöst vetande: låten i videon sjöng jag i kyrkan när min mamma gifte sig med min styvpappa. Min dåvarande bästis Christoph spelade piano. Jag tror att det var fint, men det var svårt att ta de högsta tonerna, eftersom jag grät så himla mycket. Riktigt hulkade. För att uttrycka det milt: jag är inte så bra på att hantera mina känslor.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till I just want to stay with you in this moment forever.

  1. Sanna skriver:

    Du är så fin på alla sätt och jag skulle vilja vara som du, självsäker men ändå så otroligt ödmjuk. Så mycket av det du skriver får mig att gårta för att det berör mig så mycket. Jag hoppas att Ronnie snart får vett i skallen och skaffar ett barn med dig, det är verkligen då livet börjar.

    • Annika skriver:

      ”Självsäker men ändå så otroligt ödmjuk” var sannerligen inte en dålig komplimang att få, Sanna. Tacktacktack snälla du. Jag ska försöka att leva upp till de orden.Åh, jag önskar också att han gör det snart. Jag vet att han kommer att vara världens finaste pappa, och jag längtar så mycket efter att träffa våra barn. Jag vet att de bara väntar på att få komma hit till oss. Jag väntar också.

  2. Navigaren skriver:

    Det är inte lätt att sjunga, hoppas att du får barn snart.

  3. Lisette skriver:

    Aww, vilken mysig video.

  4. Anna skriver:

    Jag vill också!Och jäklar i min låda vad jag har tänkt på killnamn sedan du tipsade om att det var vägen till att nöjt kunna föreställa sig en liten pojke. Det har varit med framgång och ja, nu är det väl bara att vänta…

  5. Sanna Ulfsparre skriver:

    Jaaaaaag meeeeeeed!Men omvärlden är inte på samma spår, så jag måste vänta ett tag.

Kommentera

