Om shorts och så.

a4.jpg

Dagens hemmaoutfit.

(Men okej då, gårdagens, nu ska vi inte vara kinkiga.)

Ikväll har jag mina nya jeansshorts på mig. Jag köpte dem i en galleria i (utanför?) Eskilstuna idag, på väg till halkbanan. Jag tyckte att de satt fint i butiken, men nu när jag sitter ner känns de lite tajta i låren. De flesta shorts gör det på mig. Förstår inte riktigt hur tunna ben de tror att folk har. Måste man vara Elin Kling för att få ha jeansshorts på sig?

De är fina i alla fall, shortsen. Somriga.

Men jag föredrar nog brallorna på bilden. De är svårslagna.

Klart slut modebloggstjut! Aaoooooo!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Om shorts och så.

  1. Anna skriver:

    Du kan ditt 90-tal, fina.

  2. Gröna Anna skriver:

    Ja, jag undrar just. Jag köpte ett par jeansshorts på Carlings tidigare i vår, i storlek L. Jag är ganska lång men smal och tränar mycket, bmi på 19 nitton nånting, och shortsen sitter jättebra förutom att de är lite trånga i benen. Large? Vad ska man ha om man har det minsta lilla hull på kroppen då: är det plus size-avdelningen som gäller om jag skulle gå upp fem-tio kilo och fortfarande vara helt normalviktig? Argh.

  3. Sophie skriver:

    Får man bli vän med dig på Facebook?

  4. Elin skriver:

    Annika. Varför är världen så jävla orättvis? Varför dör människor alldeles för tidigt?

  5. maria skriver:

    Kläderna brukar vara lämpade för folk med tunna ben och jättejättesmala armar. På senare tid har jag även hittat kläder som jag knappt får över bysten och då är jag inte Dolly Parton heller, utan motsatsen. (Och det var min vanliga storlek… )

  6. Ida skriver:

    Håller helt med dig om jeansshortsen. Jag måste köpa en storlek större, som blir för stora i midjan så att jag måste ha skärp, om jag ska få plats med låren när jag sitter ner. Kan man inte bara göra liiite mer benplats istället?!

  7. Hanna skriver:

    Hehehe, Tuna Park? Jag tror man säger i Eskilstuna men alla som bor där räknar det som utanför eftersom man bara kan ta sig dit med bil.Men det är en ganska lugn och skön ”galleria” att strosa ett varv i om man letar baskläder.

Kommentera

