MEN SKIT.

IMG_3340.jpg

Jahapp. Att en så vacker dag kan visa sig bli så vansinnigt värdelös. Didn’t see that one coming.

Inget teoriprov gjort, allt är kaos och jag vill bara hem och lägga mig i soffan med en filt över huvudet.

Lång historia.

Jag är bara så jäkla besviken. Och förbannad.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till MEN SKIT.

  1. Nils skriver:

    Det låter inget vidare. Berätta.

  2. felicia skriver:

    åh 😦 hoppas det snart känns bättre …

  3. Malin skriver:

    Fy bubblans…men du kommer igen! en dag i soffan med filt över huvudet kan göra underverk ibland…! stor kram till dig, bästa Annika.

  4. Lars skriver:

    Stackare, jag måste förmodligen göra ett andra teoriprov eftersom det tar så lång tid att få en ny uppkörning såhär års, nu ska jag i alla fall inte skriva något teoriprov förrän uppkörningen är avklarad, jag känner mis så nära nu att ajg blir tokig av att snubbla på mållinjen.

  5. Angelica skriver:

    Vill bara ge dig en kram…

Kommentera

