Jenny sjunger.

Borde man veta att Taylor Momsen – lilla Jenny Humphrey i Gossip Girl – är sångare och låtskrivare i ett ”alternativt rockband” (Wikipedias definition) som heter The Pretty Reckless?

Det visste i alla fall inte jag. Så, nu delar jag med mig av denna oerhört användbara information till er.

(Jag kan inte säga om jag tycker att låten är bra eller anus – jag fnissar bara när jag ser videon, säger ”hihihi Jenny Humphrey sjunger och har lika mycket svart runt ögonen som i serien! Hihihihi!” Och så hör jag att hon sjunger ”you make me wanna die” och tänker att det var en sorglig textrad. Som är lite svår att ta på allvar när hon i Gossip Girl sjunger den. Kanske annars också. Kanske är jag en hemsk människa.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jenny sjunger.

  1. A.J. skriver:

    Jag älskar den!

  2. StreetKatze skriver:

    I like it and from what I’ve heard this is what she feels truly passionate about. I think it’s great if she can make it. think it’s to old fashioned that one ”loses credibility” and so on just because she had success in doing something else. Go little J.

  3. Sofia skriver:

    Å gud. Vad mycket plast. Yta yta yta. Bedrövligt.

Kommentera

