Överraskning.

IMG_3337.jpg

Tänk att Nyköping är så vackert.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Överraskning.

  1. colouredk skriver:

    Nejmen är du i min stad?! fint. hoppas den bjuder på sin finaste sida! och det ser så ut, soligt och varmt!

  2. madde. skriver:

    min gamla hemstad är fin. väldigt fin vid vissa tillfällen. Men under hela mitt sjuttonåriga liv drog den staden ner mig till botten. & nu blir jag lite ledsen i ögat att du självklart skulle flytta till sörmland när jag flyttade bort därifårn. Nu kommer jag kanske aldrig få se dig i flen, katrineholm, gnesta eller nyköping och kunna haffa dig & säga att du är min främsta förebild av alla människor i världen.så himla synd.

  3. jag vil åke til sverige!

Kommentera

