Nya sötskorna.

IMG_3352.jpg

(Eftersom ni är några som frågat: Jag köpte dem på Din Sko i Nyköping nu i torsdags. De kostade 299 kronor och heter ”Ingrid”. Fint.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Nya sötskorna.

  1. Petertoo999 skriver:

    Annika! De var SKITFINA.! Jag håller just på och plantar en massa blommor på min tomt, de är min blomdag i dag.

  2. Jen skriver:

    Jättefina, sådanna där har jag letat efter! Får man fråga vart de är köpta?

  3. Andrea skriver:

    Bästa Annika! Var har du hittat de fina leo-tajtsen? Kram!

    • Annika skriver:

      Åh men Andrea, jag minns inte. Köpte dem förra sommaren någonstans i Globengallerian. Men de är himla bra.

  4. kristina skriver:

    kära annika.jag har följt din härliga blogg ett tag, och insett att du har varit sjuk en del. häromdagen vid ett samtal med några arbetskollegor, insåg jag att honung är bannemig läkemedlet för det mesta. min sambo och jag läser en bikurs och bland annat har vi lärt oss att propolis är desinficerande. bina är extremt renliga av sig och bland annat är honungen väldigt nyttig (och god) med inslag av propolis (och mjölksyrabakterier). min insikt kom när jag insåg att min sambo som äter tonvis med honung varje dag är frisk i stort sett jämt (förkyld en gång per år om ens det!). så testa äta honung. gott är rostat bröd med smör på och honung on top (som marmelad). att ha honungen i te är bra, men lägg då i det först vid 37 grader för annars försvinner det goda i den. dessutom köp från de lokala biodlarna, då får du garanterat med det goda i honungen till skillnad från importerad honung. haha, det låter säkert som försäljning detta men jag äger ingen bikupa eller känner någon som gör det och vi bor i Luleå så blir långt att skicka honungen till dig. men testa och se om du slipper undan de onda bakterierna!ha det gott!KRAM

    • Annika skriver:

      Åh men Kristina, jag äter massor av honung (lokalt odlad, här i Gnesta). Vem vet, kanske skulle jag vara ÄNNU sjukare om jag inte gjorde det?Tack för tips och omtanke!Många kramar.

  5. Gloria Mundi skriver:

    Naaw. Var hittade du dem? Finns det i andra färger?

  6. Vackre – och jag gillar kontrasten til strömpbukserna!

Kommentera

