Tågläsning.

IMG_3363.jpg

Om en timme är jag äntligen hemma. 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tågläsning.

  1. Christian skriver:

    Ah, den ”vuxna” pocketutgåvan… den som gavs ut för att folk i tunnelbanan inte skulle behöva skämmas för att de läste barnböcker. Charmigt, tycker jag. Sen försvann den serien tyvärr när HP slog igenom på bred front.

    • Annika skriver:

      Vem i hela fridens namn skulle skämmas över att läsa Harry Potter? Det är ju de som INTE läser HP som borde skämmas. Eller, ja. Det är ju their loss. Men ändå.

  2. Sanna skriver:

    Jag kommer att läsa om ALLA Harry Potter i sommar. För att jag kan. För att jag är ledig. För att de är awesome. Clearly I should know, because… ehm. Jarruvet. De är inte kurslitteratur eller pretentiösa eller taffligt skrivna.

Kommentera

