Om ni inte vill se något hysteriskt bra, kolla för allt i världen inte på det här klippet.

ALLVARLIGT.

Har ni inte sett Li Yu Chun sjunga ”I will always love you”, tja, då måste ni göra det nu.

Jag såg klippet i min iPhone mitt på Centralstationen och började stortjuta. (Vilket borde innebära att folk som inte gråter för minsta lilla åtminstone borde bli rörda.)

Så förbannat jäkla vansinnigt fantastiskt bra.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Om ni inte vill se något hysteriskt bra, kolla för allt i världen inte på det här klippet.

  1. MyyZz skriver:

    Helt galet, alla håren bara reser sig … *ryser*

  2. Petertoo999 skriver:

    Nja, inte mitt stuk direkt. Fast jag brukar böla till musik, men inte det där.

  3. Anna skriver:

    I dag var Ronnies krönika en femplussare. Hälsa honom det. Under tiden håller jag tummarna för att du skrev skiten ur teoriprovet.

  4. Jenny skriver:

    Vad fint!! Jag hoppas bara att rösten inte ändras för mycket under målbrottet, skulle vara hemskt att gå miste om en sådan talang.

  5. Sofie skriver:

    Vad ar det med alla dessa kids som sjunger sa att hjartat gar sonder -som att de har sa mycket mer livsvisdom och arlighet an de mest erfarna artister/mig sjalv? (20+…)

Kommentera

