Teoriprov: check

Teoriprov: check. Synd bara att jag inte är en tusendel så bra på att köra som jag är på att slå in fakta i skallen. 

IMG_3371.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Teoriprov: check

  1. Lovisa skriver:

    GRATTIS!! Tusentals grattiskramar till dig! Själv tyckte jag teorin var svårare än uppkörningen, så med lite tur blir det inte värre än så! Jag tror på dig 🙂

  2. Cecilia skriver:

    Gud vad roligt! Uppkörningen kommer att gå galant, kom bara ihåg att andas genom näsan;) Massor med grattis kramar!

  3. cornelia. skriver:

    grattis fina annika!

  4. Matilda skriver:

    Åh Grattis!Jag får en klump i magen varje gång jag tänker på teorin, böckerna ligger och väntar. Det skrämmer mig att ta tag idet. Körningen har jag kommit en bra bit på vägen med men att avsluta det känns så fruktansvärt läskigt att avsluta det här med körkort..

  5. Pernilla skriver:

    Grattis! Uppkörningen kommer gå galant ska du se 🙂

  6. Navigaren skriver:

    Samma här, jag fick godkänt på teoriprovet, men underkändes på uppkörningen, nu orkar jag inte köra mer i sommar så jag får ta körkort en annan gång ): Nästa gång ska jag ta uppkörningen först och teoriprovet sedan.

  7. Matilda skriver:

    Grattis! Att klara teorin är en bra bit på vägen!

  8. Nils skriver:

    grattis grattis!

  9. H skriver:

    åh men grattis! du ska se att du fixar uppkörningen också. lycka till!

  10. Grattis – lycka till med uppköringen! 🙂 Det her klarar du!

  11. Johanna skriver:

    Åhh, grattis! Jag ska skriva på torsdag, och är inte så nervös för det. Utan det är precis som för dig, teorin känns enkel! Men jag hoppas att vi båda klarar det, det måste vi!

  12. Körkort skriver:

    Grattis! Lycka till med uppkörning och kör säkert 🙂

Kommentera

