Där satt den

IMG_3381.jpg

Där satt den!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

55 kommentarer till Där satt den

  1. Herr och/eller Fru S skriver:

    Gratulerar. Nu har du tillgång till en helt annan frihet än vad du haft hittils.//Herr S

  2. Veronika skriver:

    Grattis! Då finns det alltså hopp att skaffa körkort fast man hunnit fylla ganska många år. Ska kanske ta tag i det där då. Nu ska jag sluta fundera högt och säga det jag skulle säga: grattis (igen)!

  3. Nicolina skriver:

    Åh! Annika!Grattis, grattis, grattis, grattis och tusen till grattis! Blev så himla glad över att se den här bilden. Du är så himla duktig! Glad för din skull.Hoppas att det är bra med dig.Tusen kramar,Nicolina.

  4. Cicci skriver:

    Tusen Grattis! Underbart! Hipp Hipp Hurra!!! ”Allt bli mycket lättare nu”…tänk så mycket ni kan upptäcka, en bil, en rödrutig filt, ett paket digestive och en termos med kaffe sen är det bara att ge sig ut på äventyr!

  5. Navigaren skriver:

    Stora gratulationer! Det har du förtjänat efter allt slit!

  6. Johan skriver:

    Stiligt jobbat. Väl kämpat.Jag behöver en chaufför på midsommar. Tänkte mig Gbg – Marstrand fram och åter. Vad säger du? 🙂

  7. Hanna skriver:

    Grattis! 🙂

  8. Abbes pappa skriver:

    Yiiiihaaa! Bra jobbat, stort grattis till körkortet.

  9. M. skriver:

    Stort, stort grattis annika!

  10. sanna skriver:

    Stort grattis! Vad duktig du är! 🙂

  11. f skriver:

    ja vad underbart!! grattis!

  12. Elin skriver:

    Hurra vad duktig du är!

  13. Charlotte skriver:

    OJ OJ OJ! Helt fantastiskt jobbat! Gratulerar och njut nu av din nyvunna frihet!

  14. Therese skriver:

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS!:D

  15. Matilda skriver:

    Åh, stort Grattis!!! Vad du är duktig!!!!!Och nu inspirerade du mig till att fixa mitt, tack!!

  16. Petertoo999 skriver:

    Viken tur! Grattis! Men det är sant, det är fan så mycket enklare med teoriprovet, det är ju bara och plugga..Körprovet är man ju helt utlämnad till en annan person, en som man inte känner heller, man vet ju inte ens hur man ska bemöta den personen..Man ska välja sina ord på en guldvåg inför den personen, så kände jag i alla fall…Ingen trevlig känsla.

  17. Evelina skriver:

    Åh, grattisgrattisgrattis! Lycka till och KÖR FÖRSIKTIGT för guds skull. 😉

  18. Ann skriver:

    GRATTISS!!!!! Vi som läser vet hur du har kämpat, man känner sig lite stolt, som att du är ens riktiga kompis!!

  19. Cecilia skriver:

    Gud vad roligt:D Grattis!!!

  20. Julia skriver:

    Grattis. Stort grattis. Jag vet känslan. Totalt. Njut.

  21. Lovisa skriver:

    Jag sa ju att det skulle gå! Så GRYM du är! Och visst är det fantastiskt att titta på den där lappen och alla ikryssade rutor och tänka ”allt det där kan jag! ALLT det där!” och bara känna sig fantastisk?!Jättejättejättemycket grattis!

  22. tove skriver:

    Grattis la snyggis!

  23. Cattis skriver:

    Åååhhh….Grattis Grattis! Det är faktiskt ganska stort att titta på den där lappen se allt som är i kryssat och kunna tänka att allt de där kan jag. En skön känsla! Återigen Grattis!

  24. Gröna Anna skriver:

    Tjohooo! Grattis Annika! 😀

  25. Mari skriver:

    Stor grattis!! Bra gjort, va kul!

  26. Sanna U skriver:

    Grattis! Är så glad för din skull!

  27. Malin skriver:

    Såå bra jobbat Annika! Stor kram från mej.!

  28. elin-maria skriver:

    Men grattis! Hoppas du firar ikväll=)

  29. Kristin skriver:

    Grattis Annika!! 🙂

  30. Josefine skriver:

    Grattis! Så kul! Och skönt för dig!

  31. HeyLeon skriver:

    Gratulerar!! Jag visste væl du skulle fixa det =) Vroom-vroom…

  32. Nils skriver:

    Gu va skönt! Vi har gått som på nålar den sista tiden för din skull.

  33. Katarina skriver:

    Grattis! Har haft mitt körkort i 6 år och förstår inte hur jag klarade mig utan det. Älskar att köra 🙂

  34. Julia. skriver:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!! Hurra! Shit, vad duktig du ÄR! Heja heja heja!!!

  35. H skriver:

    Åh, grattis!Jag har läst din blogg ett tag (okej, flera år) och körkortsnojan har dykt upp här och var men no more! Grattis igen! Köra bil är jättekul, åtminstone tills man ska tanka 😉

  36. lalala skriver:

    Alltså.. GRATTIS ANNIKA! Är så glad för din skull! =)

  37. Lisa skriver:

    Åh, grattis!!

  38. MyyZz skriver:

    Grattis tjejjen!!

  39. soffan skriver:

    Jaaa, GRATTIS!!!

  40. soffan skriver:

    Jaaa, GRATTIS!!!

  41. William skriver:

    Grattis!!!. Körkort är inte fel 🙂 Gillar din blogg, läser nästan varje dag.

  42. Erika skriver:

    Åh, nej men vad roligt, grattis! Jag minns känslan av att hålla det där pappret i handen och känna att körlektioner och körkortsboken var något i det förflutna. Njut av känslan!

  43. ida skriver:

    grattis grattis, finaste du!<3

  44. Anna skriver:

    Annika!Ut med dig och kör nu, ensam, med den här låten på allra högsta. http://www.youtube.com/watch?v=ys-dCgSVTVYOch sjung med! Skithögt!Grattis verkligen.

  45. Johanna skriver:

    Åhh, grattis 😀 😀

  46. Sofia skriver:

    Grattis, Annika! 😀

  47. Jessica skriver:

    Så där ja, bra jobbat!:)

  48. Monika M skriver:

    Väldigt mycket GRATTIS!!

  49. Paperback Lover skriver:

    Stort grattis till körkortet Annika!Men jag tänkte på nåt sätt att du skulle vara mer glad över det här, att du skulle fira lite mera? (än vad du skrivit om på bloggen). Du har ju kämpat så för det här och vissa dagar verkar ha varit förjävliga. Eller blir det bara ett tomrum kvar nu, när det du kämpat för är erövrat?

    • Annika skriver:

      Vet du vad? Nästa veckas krönika handlar precis om det här. Om att jag BORDE vara så glad.Men jag hoppas att det blir skillnad när vi köper bil och jag faktiskt får köra – än så länge har ju ingenting förändrats i praktiken, bara i teorin.

  50. Paperback Lover skriver:

    Så sant!Och jag hoppas bara att du inte tror att jag tycker att du minsann borde skratta och vara glad bara för sakens skull. Tänkte mest att jag kanske missat nåt inlägg här om hur du firat och varit glad och börnat runt i nån grusgrop med en gammal volvo.Självklart kan ju en bil vara en bra sak att ha när man vill fira körkortet. Stort lycka till med krönikan (och följande krönikor, jag gillar dom!)

    • Annika skriver:

      Åh men nej, jag förstår precis vad du menar. Har tänkt på precis samma sak själv – därav krönikan (som skickades in i söndags, Sofis trycks mer än en vecka i förväg, så jag tycker alltid att krönikorna känns lite ”gamla” när de kommer i butik, haha). Tack rara!

Kommentera

