Surfin’ Stjärnhov.

Tänkte bara berätta att idag går jag omkring i bikiniöverdel och Ronnies träningsbrallor och känner mig sådär… surf-läcker. Som att jag hade en väldigt liten biroll i The O.C., ungefär.

Åh, på tal om det! Undrar var mina O.C.-boxar tagit vägen? Ska jag behöva köpa nya av dem också? Jäkla flytt. Tur att det är så fint här, annars hade jag nog irriterat mig väldigt på att jag lyckats få med mig tre oöppnade burkar med multivitamintabletter som gick ut 2007, men varken Harry Potterböckerna eller O.C.-boxarna.

Om en och en halv timme kommer Ronnie hem från körskolan. Då ska vi äta hamburgare och kolla på fotboll. Life is gött.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Surfin’ Stjärnhov.

  1. Elise. skriver:

    Vill bara säga att jag tycker så mycket om mig. Du kan få låna mina O.C.-boxar om du vill (fast jag har bara trean och fyran).

  2. Elise igen. skriver:

    Åh vad pinsamt. Att jag tycker så mycket om DIG, skulle det ju stå. *skäms*

  3. bledel skriver:

    Åh, var du med i The O.C?! Fan vad roligt! 😀 En av mina favoritserier ju! <3[http://malyn.se]

Kommentera

