Äntligen

IMG_3395.jpg

Äntligen!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Äntligen

  1. Saralito skriver:

    Härligt! Jag funderar på att köra en Harry Potter-omläsning i sommar jag med. Det känns som en bra idé.

  2. Petertoo999 skriver:

    Hmm! Harry på pottan!! Läser du barnböcker!! Jaja, kan ju vara kul..Du är ju inte så stor ännu.

  3. Nina Dahl skriver:

    Jag håller på att läsa om alla HP-böcker. De sex första gick snabbt men jag klarar inte av sjuan. Har ägt den sen den kom ut för flera år sen men kan inte förmå mig själv att läsa den. Den är så sorglig och otäck.Att det skulle vara omoget att läsa Harry Potter är ju löjligt, Jag är en 52-årig fyrabarnsmor och jag har varit vuxen hur länge som helst. Att ha förmågan att njuta av fantasi och äventyr även som vuxen är ju helt underbart. Fy så trist att anse sig för vuxen för läsa och titta på såna fantastiska historier.

    • Annika skriver:

      Oj så sant! Många anser sig ju för ”vuxna”, eller kanske för ”fina”, för att läsa Harry Potter-böckerna. Min egen sambo är en av dessa. Jag blir inte ens upprörd när jag hör folk kalla dem ”barnböcker” – det är ju sannerligen bara dem de är synd om. Stackars, stackars alla som inte får uppleva dessa fullständigt briljant skriva och makalöst spännande, intelligenta och i alla avseenden magiska berättelser!Ja, sjuan är verkligen fruktansvärt läskig och hjärtskärande sorglig. Men ack så bra.

  4. lina skriver:

    Jag hade också tänkt läsa om dem i somras men hittade inte en enda här hemma. Har en affär här i kvarteret som säljer begagnade böcker så i våras gick jag dit nån gång i veckan och letade och letade och till slut hade jag alla (för 35kr/styck). Snart klar med den första. Ser INTE fram emot att läsa den sista. Den är så sorglig.

  5. Petertoo999 skriver:

    Det är kul med barn böcker, för och inte tala om alla roliga barnfilmer som finns. Och jag är en 44 årig 3 barnspappa, och jag har aldrig blivit vuxen. Vem vill bli vuxen? Fy fan!

Kommentera

