Mjau.

k17.jpg

k1.jpg

k2.jpg

k3.jpg

k4.jpg

k5.jpg

k7.jpg

k9.jpg

k10.jpg

k11.jpg

k12.jpg

k13.jpg

k16.jpg

I fredags hälsade jag på de sötaste varelserna i hela universum.

Tänkte att jag skulle dela med mig.

Uppdatering: småkissarna är Sibiriska katter och kommer härifrån.


Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till Mjau.

  1. lie skriver:

    nee? alltså, jag blir helt till mig. Katter är som sötast när de är kattungar. ååh 🙂

  2. DragonFaye skriver:

    Du det gjorde du fullkomligt rätt i!! *kramar sina egna små (nåja) pyren hårt och tycker katter är det bästa i universum* 😀

  3. Cha Cha skriver:

    Ska nån av dem bli din?

  4. Annika skriver:

    Cha Cha – nej, tyvärr inte. Men mammas!

  5. Räven skriver:

    När jag var gravid var jag mycket skeptisk till folk som på allvar menade att jag skulle komma att tycka att min bäbis var sötare än en kattunge. Det där har jag omvärderat idag men jisses, de är för söta.

  6. Petertoo999 skriver:

    Fina bilder. Jag har en katt själv, och det är ju trevligt..Men nu så har min dotter börjat mata en utekatt som finns där jag bor, jag tror ägaren har åkt in på ålderdomshem och bara lämnat sin katt..I går såg katten mig ute, och han sprang så snabbt till mig så han snubblade, han var så klart skithungrig..Min dotter säger att när det blir kallt så åker han in i huset…VA FAN!! Vad gör man?

  7. Cicci skriver:

    Vansinnigt söta! Skogskatt i dem?

  8. Jennica skriver:

    Haha, åh. De är ju nästan skrattretande söta.

  9. Sara skriver:

    Åh. Ibland bara behöver man såna bilder att vila ögonen på. Fast helst skulle man ju vilja träffa dem i verkligheten 🙂

  10. Josse skriver:

    Ååh, kattungar kan vara det absolut sötaste som finns! Man blir ju helt glad av de där bilderna!

  11. Cattis skriver:

    Söt!(Den låg där på köksbordet när jag kom hem från kvällens träningspass. Yes, tänkte jag. Öppnade den och bläddrade fram till sidan 45, läste och tänkte att hon är ju för bra!) 🙂 Och nu vill jag bara tacka för en bra krönika i Vi i Villa…. 🙂

  12. jessica skriver:

    dör lite. måste pussa på min katt omdelbums.

  13. H skriver:

    åh. hade inte mamma varit allergisk hade vi haft katt för längesedan och ibland (typ nu) blir jag så där extra avis på alla o-allergiska.

  14. Madelene skriver:

    Ååååh så söta! Nu blev jag jättesugen på att skaffa mig en liten kissemisse igen!Du har verkligen fångat ögonblicken 🙂

  15. ida skriver:

    så søte – det første bildet er nydelig! ha en fin onsdag:)

  16. Mathilda skriver:

    Åh, herregud så söta! Jag skrek rätt ut när jag såg första bilden, haha.

  17. emzi skriver:

    Vad underbara!

  18. maja skriver:

    ååååååhhhhh!!!

  19. Jon skriver:

    Cicci- Nej, de är inte skogskatter utan en egen ras som heter Sibirisk katt. 🙂

  20. kim skriver:

    åh, smälter smälter smälter.

  21. Lina skriver:

    Min moster har en orange sibirisk katt. Den är ashäftig. Det roliga med den där rasen är ju att de kan morra, verkligen tigermorra.

Kommentera

