Om uteblivet glädjerus.

-9.png

-8.png

Hemma hos mig midsommarstökas det. Några av Ronnies barndomsvänner kommer hit och firar, och jag har ungefär tretton miljarder punkter kvar på min att göra-lista.

Har ni en stund över får ni gärna läsa mina texter i veckans Sofis mode.

Nu ska jag köra iväg till återvinningscentralen (punkt 19752 på listan).

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Om uteblivet glädjerus.

  1. Nils skriver:

    Så du har fixat bil också?

  2. ruht skriver:

    Återigen en jätte bra krönika!.. Men jag måste även få påpeka det ytliga, och säga att du är så strålande vacker på kortet som är med i texten!!Hoppas du får en trevlig midsommar!!

  3. Navigaren skriver:

    I så fall gör jag nog rätt som väntar med körkort på obestämd tid. Man behöver vila sig och syssla med annat så skärper man sin förmåga på alla plan.

  4. ida skriver:

    det er så bra!

  5. Elin skriver:

    Navigaren: Eller så bara gör man det. Ibland behöver man göra så också, fråga fröken överanalys bakom denna skärmen.

  6. Rebecka skriver:

    Din krönika är det bästa med sofis mode måste jag säga, väldigt fin bild också!

  7. Klara skriver:

    Jag har inte hunnit läsa din krönika än, men jag kände mig tvungen att skriva direkt för det utlovade glädjeruset kom inte till mig heller, eller i alla fall inte alls som jag trodde det skulle kännas att äntligen ta körkort! Vad är det som gör det??

  8. Elise. skriver:

    Annika, kom tillbaka! Jag vet att det är midsommar men jag saaaaaknar dig och dina fina fina fina inlägg!

  9. Johanna skriver:

    Jag övningskörde med pappa idag. Pappa: vet du vad det där är? Jag (stolt): det är ett får! Pappa: jag menade huvudledsskylten… Suck. Varför tog man inte körkortet medan man fortfarande bodde hemma? Förresten – såg precis Johanna Vikmans stairwaykollektion och kan inte bestämma mig för vad som är snyggast, kläderna eller du! Barasattduvet.

Kommentera

