Röda faran. Eh.

-2.jpg

Det här är vår senaste familjemedlem. Jag och min Ronnie åkte på loppis i morse, och denna röda godsak fick följa med hem till Käxlevägen.

Själv kan jag knappt cykla, men jag tycker att den är himla fin att se på.

Nu har Ronnie rullat iväg till kontoret och det är dags för mig att skriva några rader.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Röda faran. Eh.

  1. Petertoo999 skriver:

    Kul med loppis, man blir så glad när man hittar något fint. I dag så köpte min flickvän en ny och fin gräsklippare 7500, som hittat! I och för sig en klippo, men ändå, finns ju hur många som helst på blocket..Jaja, inte mina pengar, men man lider ändå, konstig nog.

  2. Sanna skriver:

    När du säger att Ronnie rullat iväg så måste jag ju fråga, inte för att jag tvivlar på att han kan cykla eller såmen ja du vet: fick karln sitt körkort?

  3. Navigaren skriver:

    När jag först gjorde ganska misslyckade kärlektioner, fick jag frågan om jag kunde cykla. Det har jag inte gjort på åratal, och jag fick höra att sådant är bra att kunna när man ska handskas med pedaler. Jag funderar på att börja cykla igen.

  4. stina skriver:

    Å jag trodde jag var ensam vuxen om att vara kass på att cykla.. skönt att så inte var fallet.

  5. stina skriver:

    Å jag trodde jag var ensam vuxen om att vara kass på att cykla.. skönt att så inte var fallet.

  6. stina skriver:

    Å jag trodde jag var ensam vuxen om att vara kass på att cykla.. skönt att så inte var fallet.

Kommentera

