Bara du.

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew
Only you.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Bara du.

  1. Lisa skriver:

    Av senaste inläggen att döma låter det som om du gjort slut med din pojkvän – snälla kan du inte bekräfta att så inte är fallet så att jag kan andas ut? Vad det än är som känns så jobbigt så hoppas jag att du kommer ur det snart. Kram

  2. Veronika skriver:

    Många kramar från mig. Hoppas du snart är tillbaka. Inte för min skull utan din.

  3. Sophie skriver:

    Men kära du, jag blir jätteledsen. Vad är det som har hänt? Jag förstår att du inte vill svara på den frågan, men jag vill ställa den ändå, som för att visa att jag bryr mig ❤

  4. Josephine skriver:

    Jag hoppas att det blir bra riktigt snart, vad det än är som har hänt. Skickar en tanke och en kram så länge. Ta hand om dig fina Annika!

  5. cornelia. skriver:

    nu vet jag inte om du sett filmen som låten kommer ifrån, men jag måste tipsa dig om ”orginalfilmen” himmel över berlin om du inte sett den. antagligen den bästa och vackraste filmen som någonsin gjorts i mitt tycke. hoppas du mår bättre snart, finaste annika!

  6. lina skriver:

    Jag hoppas så att det känns bättre snart, vad det än är som är fel.. ❤

  7. m skriver:

    tänker på dig, kram

  8. Lisette skriver:

    Hoppas det blir bra. Puss.

  9. Linn skriver:

    Tänker på dig ❤ Önskar att vad det än är som gör dig ledsen ordnar upp sig. Många varma kramar till dig, finaste Annika.

  10. Marthe skriver:

    Fine Annika, jeg håper det ordner seg, for du fortjener å ha det veldig bra. Stor klem

  11. Amanda W skriver:

    åh. Annika. nothing without you! All kärlek och kramar (sådana där som man fick av mamma när man var liten och hade slagit sig, vaggad fram och tillbaka medan hon viskar ”såja, allt kommer bli bra.”

  12. Cattis skriver:

    Hoppas att det blir bättre, vad det än är! Och så skickar jag en varm kram till dej!

Kommentera

