Om jag bara låg här.

IMG_3578.jpg

Skulle du ligga här hos mig? Bara glömma allt?

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Om jag bara låg här.

  1. Petertoo999 skriver:

    Ja, ibland så ligger man bara, det räcker gott det…Just nu så ligger jag också, ligger i min soffa, huvudet nere, och fötterna långt uppe på väggen, favoritställningen..Men ett öga så tittar jag på tre glupska tonåringar, de äter upp all min glass..Tror min äldsta dotter har fixat en ny pojkvän, vet inte om jag tycker om han..Men han hälsade artigt i alla fall..Det tycker jag är väldigt viktigt..Jag brukar säga att: Hundar skäller på varandra, katter mjauar, och människor hälsar på varandra, så enkelt är det..När jag ser en granne, så hälsar jag alltid, sånt är viktigt, jag hälsar med deras namn också..Hej Lena!! Det tycker jag låter trevligare än och bara säga Hej! Så hälsar jag på barn också..Fast jag är nog den ända som gör så..Inte så viktigt kan tyckas, men jag tycker det.

  2. Gröna Anna skriver:

    Nu börjar jag bli orolig, Annika. Det verkar som att det hänt något? Hur är det med dig?Skickar tankar och imaginära kramar.

  3. Navigaren skriver:

    Svar: JaKrya på dig, kramar.

  4. ruuht skriver:

    snowpatrol.. chasing cars.en av dom finaste låtarna..hoppas det löser sig, vad det än är – och att du mår bättre snart.

    • Annika skriver:

      Det löser sig inte. Tyvärr. Och jag kan inte föreställa mig att jag någonsin kommer att må bättre.Men jag hoppas också, förstås.

  5. S skriver:

    kolla eskapi.comnågon med liknande känslor just nu kanske. tänker på dig och på henne och förundras över hur man kan oroa sig och känna med personer man aldrig har träffat.

    • Annika skriver:

      Åh, det var sorglig läsning.Jag känner igen hennes känslor, från långt tillbaka i tiden. Men de är inte mina.

Kommentera

