Tack, Annika.

Det är så konstigt. Jag får väldigt mycket jobb gjort för tillfället.

Jag som brukar kunna sitta och våndas i timmar, dagar, med samma ofärdiga text. Men inte nu.

Mamma tjatar om att jag måste vara snäll mot mig själv. Kanske är det här ett sätt. Kanske är jag undermedvetet omtänksam, ger mig själv en present, att slippa stirra in i ett blankt Worddokument två timmar innan deadline.

Oavsett är jag tacksam.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tack, Annika.

  1. . skriver:

    Din mamma har rätt… Du måste vara snäll mot dig själv, det är så otroligt viktigt i fruktansvärda situationer som denna.

  2. Sofia skriver:

    http://www.youtube.com/watch?v=3tDXjyTBKs8Du har säkert hört den förut. Winnerbäck gör en cover på den, men jäklar vad han inte slår denna! Den är fin och man blir fin av den.

Kommentera

