Finally.

För er som, liksom jag, tyckte att kärlekshistorien mellan Rachel-Marie och Gareth – som varit kära i åtta månader men aldrig träffats – var söt…

-1.png

…kan jag berätta att väntan är över. All is well.

tumblr_l5xkp5vExo1qzdg78.jpg

34616_1313930419866_1578840074_30652190_4144469_n.jpg

Bild 16.png

37654_1317920519616_1578840074_30660630_5208079_n.jpg

Jag tyckte bara att det var så fint.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Finally.

  1. madde. skriver:

    ååååh! tyckte så mycket om din text om henne och och raderna om dendär pojken som hon aldrig träffat. och så har dom gjort det nu. så himla fint så jag blir tårögd.

  2. Jessika skriver:

    Ahmen fyyyy vad fint!!! Så himla glad blev jag nu! Har tänkt på din text om RM då och då, undrat om hon räknat klart dagarna snart… Herregud vad söta de är ihop.

  3. Gunilla skriver:

    Störst av allt är kärleken. Vilken glädjande syn!

  4. Karolin skriver:

    Det gör jag med. Bara tanken på att en sådan kärlek finns gör mig lycklig.

  5. Jonas skriver:

    Sagolikt, underbart och så vackert!Massor av hälsningar från Svensk i NYC!

  6. Sofia skriver:

    Så himla fint!!!!Värsta Hollwyood-filmen ^^

  7. Evelina skriver:

    Åååååååååååååååååååååååååh vad glad jag blir!!! Vilket underbart vackert par, och som de väntat! Shit vad kul med liksom ”uppföljning” på dina bloggarartiklar i Sofies mode! ❤

Kommentera

