Jag och mina shorts.

Nu när jag tog bilden till nästnästa veckas Sofis mode-krönika råkade det komma med ett par foton som är misstänkt lika sådana där ”dagens outfit”-bilder.

Sådana svämmar det ju inte direkt över av i den här bloggen. Så jag tänkte att vad tusan. Jag lägger väl upp dem.

Sagt och gjort.

IMG_8429.JPG

IMG_8455.JPG

IMG_8457.JPG

IMG_8419.JPG

(Såg nu att det ser ganska fånigt ut att jag har handen i håret hela tiden. Visste nog inte riktigt vad jag skulle göra av den.)

På mig har jag mina shorts, som ni ser. Det är inget ovanligt. Jag har haft dem på mig ungefär varenda dag sedan jag köpte dem på Vila i Tuna Park på väg till halkbanan i Eskilstuna den 31:a maj. Deras pris per användning är nere på en femma vid det här laget.

Nu är modebloggandet färdigt för den här gången. Klart slut varulvstjut.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Jag och mina shorts.

  1. Sophie skriver:

    Vilka härliga former du har. Hoppas livet känns lite lättare för var sekund som går. Jag tänker på dig jätteofta.

  2. Sanna skriver:

    Du är jättefin (mycket finare än Marissa). Men vart har du köpt tröjan?

  3. Kerstin skriver:

    Du är så himla vacker! =)

  4. Hanna skriver:

    Den översta bilden var himla himla fin!

  5. Lucy Loos skriver:

    Fint hår du har du, din rackare där! Exakt samma lika/fina/ruffsiga som din vän ❤

  6. Evelina skriver:

    Åh men herregud mänska vad vacker du är. Tack snälla du för att du inte känner att du måste hålla på och sminka och retuschera och fixa med dina bilder för att vara vacker. I LOVE YOU!

  7. Linn skriver:

    Ska mot dina trakter imorgon, säger hej om jag skulle se dig 🙂

  8. Angelica skriver:

    Senaste numret av Sofis mode damp precis ner på mitt skrivbord, och precis som vanligt bläddrade jag omedelbart fram till de sista sidorna. Din krönika den här veckan berör verkligen och jag känner så väl igen mig i dina ord – även om jag tack och lov har min familj här i Sverige.Tack!

  9. Petertoo999 skriver:

    Hmm! Vilken fin utsikt du har! Jag har också en väldigt vacker utsikt från mitt sovrumsfönster, jag kan se nästan 1-2 mil bort, tack gode gud för det.

  10. victoria skriver:

    Är bara pyttelite avis på din utsikt. Lövely. :::::::::::::::)

  11. Alina skriver:

    Ah, Galet vad du är söt Annika!

  12. Elvira skriver:

    Första bilden var sjukt fin! 🙂

Kommentera

