Det blev texter i tidningen den här veckan också.

omhenne.jpg

annika sofis liten.jpg

-10.png

I veckans nummer av Sofis mode skriver jag om oron inför det besök jag får om exakt en vecka.

Och om Barbro Andersen. Barbro är en sådan där tjej som jag bara tycker om så himla himla himla mycket. Hysteriskt rolig, smart och egensinnig.

Nu ska jag sätta mig i min WOU och åka in dit mitt hjärta bor.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Det blev texter i tidningen den här veckan också.

  1. Navigaren skriver:

    Jag är säker på att du och Wendi får det trevligt 🙂 Kom bara ihåg att berätta att kungliga slottet inte är stadsfängelset(jo, utlänningar har gjort sådana misstag.)Vilken vacker klänning du har.

  2. Amanda skriver:

    Hej Annika! Jag ville bara tipsa om en låt du kanske kommer tycka om. Jag tycker både låten och videon är väldigt fin. Sen tycker jag också att Marit ser ut som din okända tvillingsyster.

  3. Mariana skriver:

    Otroligt bra texter dessutom! Älskade krönikan, började storböla på spårvagnen när jag läste den. Artikeln om Barbro var också strålande. Good job fina du.

  4. soffan skriver:

    Vilken underbar bild på dig, fiiin klänning och härlig omgivning! Inte så ovanligt i och för sig. Du är förmodligen den sötaste jag vet 🙂 .

  5. Bella <3 skriver:

    Älskade din krönika… Herregud vad du kan uttrycka dig människa.

  6. Petertoo999 skriver:

    Det är aldrig försent, så länge det finns liv så finns det hopp! Hon skulle inte kunna ha en bättre storasyster än dig, du är en amazon Annika!! En amazon med ett ovanligt gott hjärta.

  7. Rebecka skriver:

    hoppas ni får det jättebra! 🙂

  8. Elin skriver:

    Hej!Det här låter lamt och lite . . ja. Lamt. Men jag är otroligt intresserad av skriverier och är väl medveten om att när jag verkligen försöker så är jag duktig, väldigt duktig. Jag känner att det vore så himla härligt att få jobba med något sådant och är därför väldigt nyfiken på dig. Du är krönikör, hur? Sökte du jobb och hur gjorde du? Och var? Jag vet inte så mycket om dig och har alldeles nyligen börjat läsa dina krönikor i tidningen. Så, av ren nyfikenhet: hur fick du ditt jobb helt enkelt? Vet ej hur bra koll på du har på dina kommentarer, men vore så himla fint med ett svar. Tja, tck för mig.Peace out!

Kommentera

