Bilen får nya…

Bilen får nya bromsklossar på verkstaden, vi väntar snällt på en gräsplätt vid ett industriområde i Södertälje. Jag är trött och har huvudvärk. Ronnie läser bok och är världens finaste. Det är hans grej, liksom. 

IMG_5053.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bilen får nya…

  1. Jennie skriver:

    Du och Ronnie är de bästa😀 puss!

  2. Petertoo999 skriver:

    Hmm! Sist jag var och bytte framruta på min bil, då hade jag med mig en solstol, plus duna, sen så hade jag med mig ett par goda korvar och frallor också, plus ett par tidningar..Jag hade redan sett ut en fin grässplätt när jag var där några dagar innan och beställde tid. Det var mitt i ett industriområde, men alla hälsade så glatt när de passerade mig. Nu har jag ju en riktigt solstol, den blir som en säng. Tycker att det är viktigt och ha det lite mysigt var man än är.

  3. madde. skriver:

    verkligen det perfekta paret.

  4. r skriver:

    precis läst ut ronnies ”vi som aldrig sa hora”, bra!!!! nu väntar jag på att få läsa din bok annika🙂, när kommer den? väntar ju. tror verkligen att du skulle kunna skriva ett mästerverk! medan jag väntar läser jag ann heberleins ”det var inte mitt fel”.kram!

  5. Fatima skriver:

    Annika – du är grym! Glöm aldrig det!😀

  6. emma skriver:

    Fast det har med att vara varldens finaste, det ar din grej ocksa!

Kommentera

