Så, till slut.

Min syster Wendi är här. 

IMG_5096.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Så, till slut.

  1. lina skriver:

    Va roligt! =) Vad tycker hon om Sverige?

  2. Lovisa skriver:

    Sitt inte här och blogga! Gå och krama på henne vettja!

  3. linneaa skriver:

    åh så fantastiskt! och jag måste bara säga att din blogg är helt enkelt fantastiskt, eller ja hela du verkar vara fantastisk. Jag läser alltid din krönika i Sofies mode, och du är min största inspiration. Jag vill också skriva en dag, och då vill jag skriva som du🙂 Om sånt som är viktigt, så att folk förstår. puss🙂

  4. Navigaren skriver:

    🙂

  5. Monika M skriver:

    Så roligt!

  6. Karin skriver:

    Åh, jag önskar att jag också hade en syster:)

  7. panic skriver:

    Underbar blogg, underbara bilder.

  8. Cecilia skriver:

    Jag läste precis Sofis Mode-nånting från april, och då såg jag att din syster skulle komma till Arlanda 4/8. Var bara tvungen att gå in och se hur det gick:)

Kommentera

