Gott att leva.

lillasyster.jpg

jag.jpg

Lillasyster Wendi är här hos mig och dagarna bara rinner förbi.

Jag hade glömt att jag har en blogg. Nästan, i alla fall.

Vi har det alldeles förtjusande.

Nu tittar hon och Ronnie på ”Control” på nedervåningen, jag skriver krönika. Så snart jag är färdig ska jag grädda plättar och sedan ska vi äta dem med massor av hjortonsylt.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Gott att leva.

  1. Sophie skriver:

    Du är den finaste tjejen jag vet!

  2. josefin skriver:

    ni är så fina.

  3. kajsa skriver:

    hej annika! jag ville bara säga att jag läste intervjun med din och din karl i sörmlands nyheter. himla fint! och en så himla fin bild!

  4. Petertoo999 skriver:

    Hoppas att du har hittat henne..Jag har ju själv en dotter som är Wendys ålder, hon är 17, fast jag tror att min dotter har en kycklinghjärna, hon ringde sent på kvällen till mig och min flickvän i torpet…-PAPPPA!! DET ÄR ETT JÄTTESKUMT SKEN I SKOGEN SOM LYSER UPP HELA TIDEN, JAG TROR DET ÄR UTOMJORDINGAR…KAN DU KOMMA HEM?? Nu så hade hon ju en kompis där också, men de var livrädda, nu visade de sig att det var ju blixtar..Idioter!! Hon som till och med satt med i en grupp i kommunen när hon var 14, fick vara med och bestämma hur den nya skolan skulle se ut. Dagens ungdommar är ju inte kloka, för mycket Harry Potter…Fast ska jag vara ärlig. så frågade jag faktiskt min flickvän om vi inte kundeåka dit, men min flickvän var för trött…DÅ FUNDERADE JAG PÅ OCH ÅKA SJÄLV, MEN JAG SKULLE JU ÅKA PRECIS DÄR SKENET VAR, OCH OM DET VERKLIGEN VAR UTOMJORDINGAR, SÅ INTE VILLE JAG ÅKA DÄR DÅ..Så nu så vet jag inte vem som har den största kycklinghjärnan egentligen

  5. lillajag skriver:

    HAHAHA, man kan inte gör annat än skratta ihjäl sig åt ”historien” innan.

  6. ida skriver:

    fortsatt god sommer til deg!🙂 ida.

  7. Monika M skriver:

    Så underbart det låter och naturligtvis är också irl:).

  8. Craxyknas skriver:

    Så mysigt inlägg du bjöd oss på här! Sånna fina syskon ska man ha, tillsammans med så underbara dagar att man till och med glömmer en av sina störta intressen här i världen och bara äter plättar dagarna i ändan. Ljuva livet🙂

Kommentera

