Lite överdrivet, rentav?

-1.png

sofis 2.jpg

-2.png

Mina texter i veckans nummer av Sofis mode handlar om att vara ensam – men ändå inte – i ett hus en ovanligt mörk natt. Och om Iris. Hon är löjligt söt och man kan läsa hennes blogg här.

Jo, förresten: det här inlägget är tidsinställt. Jag och min syster har nämligen, när det publiceras, precis landat i Berlin! Achtung!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Lite överdrivet, rentav?

  1. Jennifer skriver:

    Åh vilken fruktansvärt vacker bild på dig i spegeln!

  2. Hanna skriver:

    Håller med Jennifer att bilden på dig var himla snygg! Hur lyckades du att fota den utan att få med kameran?

    • Annika skriver:

      Vettefan, faktiskt. Hittade någon bra vinkel till slut, jag tog nog femtio bilder, den där var den enda som fungerade. 🙂

  3. Uh, jag känner igen känslan! Läskigt!Men du är VACKER som en dag!

  4. Johanna skriver:

    Himmel, vilken fin bild Annika. Du är så vacker.

  5. Gröna Anna skriver:

    Skulle precis fråga samma sak som Hanna. Supersnyggt!

Kommentera

