För att vi är fina, bara.

aw4.jpg

aw5.jpg

aw1.jpg

aw3.jpg

aw2.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till För att vi är fina, bara.

  1. Ja, det är ni! Något magiskt fina! Är det härligt att få rå om syster nu?

  2. josefin skriver:

    men åh så fina ni är! och din syster och kärlek i inlägget under!

  3. P skriver:

    Väldigt fina!

  4. Lisa skriver:

    Ja, verkligen!

  5. malin skriver:

    ni är så fina. och lika! jag vill också ha någon så nära. (jag kanske kan önska mig i julklapp!)

  6. Misha skriver:

    Superfinast. Får mig att sakna min syster yster något oerhört…

  7. Marie. skriver:

    Ja, för det är ni.🙂

  8. Navigaren skriver:

    Vackra systrar😀

  9. Monika M skriver:

    Sötnos-systrar!!

  10. Nina Dahl skriver:

    Ni är ljuvligt söta tillsammans. Så synd att hon bor så långt bort.

  11. Anna skriver:

    Det kan du slå dig i backen på att ni är!

  12. Nils skriver:

    På översta kortet ser din syster ut som Lauren i The Hills. Thats a good thing.

Kommentera

