Oh my darlings.

wr1.jpg

wr2.jpg

Det finns en hel del som jag är tacksam över just nu.

Att de här två töntarna tycker så himla mycket om varandra tar sig rätt högt upp på topplistan.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Oh my darlings.

  1. lillajag skriver:

    Jag undrar vad din söta syster har på sig, är det röda hängslen? Haha, kram.

  2. Petertoo999 skriver:

    Dagens tips! Kinesiska kräftor på Lidel, två paket för 89 kronor…Annika, glöm inte att bjuda din syster på surströming, och kräftor.

    • Annika skriver:

      Surströmming skulle jag aldrig få för mig att äta, men kräftskiva har vi haft! Med partyhattar och ballonger och allt.

  3. Matilda skriver:

    Åh så fint, så fint så att jag både blir varm och sen lite avundsjuk..

  4. Merily skriver:

    LOVE the pictures!

Kommentera

