Fashion blogger doppelganger.

Bild 23.png

Bild 24.png

Nick Emilian B.

Bild 22.png

Bild 25.png

Andreas Wijk.

Jag kan inte låta bli att undra om Kanal 5-bloggaren Andreas Wijk är medveten om att han har en dubbelgångare i Tyskland.

En med något mer sammanbitna käkar, men ändå.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fashion blogger doppelganger.

  1. Fredrik Asplund skriver:

    Är inte den riktiga storyn här hur oerhört lik den där Andreas är en ung Val Kilmer?

  2. Veronika skriver:

    Galet lika. Trodde det var Andreas på övre bilden.

  3. Emma skriver:

    Hej Annika. Det här känns lite sådär smålarvigt, men jag vet inte riktigt hur man ska kontakta dig på annat sätt. Jag ville bara säga att du är en av mina största inspirationer när jag skriver och jag vore otroligt tacksam om du faktiskt ville gå in på min blogg och kanske lämna en liten kommentar om ”Veckans kröninka”. Eller ännu bättre, på någon av de noveller jag skrivit.Jag ser verkligen upp till dig och det skulle betyda väldigt mycket för mig.Ja, det känns verkligen lite töntigt det här. Men töntig måste man väl få vara någon gång ibland. Även om man är 17 år och försöker vara tuffare än man är.

  4. Sofie :) skriver:

    Jag la också märke till det när jag kollade på lookbook. trodde dt va han först, hehe.

  5. Amanda skriver:

    Menn guuud det är ju sjukt likt!!

  6. matida skriver:

    åh gud vad likt haha!

Kommentera

