Vildingarnas land.

k1.jpg

k2.jpg

k3.jpg

Igår körde jag hem till min familj och hämtade de här två tramsiga typerna.

De ska bo hemma hos oss i åtta dagar. Åtta dagar!

Jag vill helst inte lämna huset. Bara ligga i soffan in a real pile och gosa. Jaga lite pingisboll ibland.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vildingarnas land.

  1. Petertoo999 skriver:

    Det är livet ligga och slänga en boll till katten..Själv så är jag lite orolig i dag, min katt är på operation, ska kastreras, men kullorna satt inte riktigt där de skulle, så det blev operation…Ska hämta han snart..Han fick ju ingen mat i går kväll..” man får ju ingen mat om man ska opereras” Jag kände mig jäkligt taskig, när han tittade på mig framför sina tomma matskålar..Sen så ringde veterinären mitt på dagen plötsligt, vill du att vi ska id-märka honom också, plus att han får en vaccinationsspruta, det ingår i kastreringen, vi har en kampanj….VA FAN!! JAG HÖLL PÅ OCH SVIMMA OCH KÖRA I DIKET, TRODDE KATTEN HADE DÖTT UNDER OPERATION..RINGA MIG SÅDÄR!! HMMM!

  2. Maria skriver:

    Så söta.🙂

  3. Sannabell skriver:

    Så vackra de är. Förstår dig totalt!

  4. Amanda skriver:

    hahaha älskar andra bilden!!❤

  5. julia donka skriver:

    hälsa tussarna från mig!

  6. Sofia skriver:

    Jag brukar inte vara så förtjust i katter, men dessa var ju riktigt söta!!!! =)

  7. Alina skriver:

    Ååh, ta vara på dom dagarna! Katter är ju liksom det sötaste som finns!❤

Kommentera

