De kan titta nu, jag är beredd.

Bara så att ni vet så älskar jag henne.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till De kan titta nu, jag är beredd.

  1. r skriver:

    Hon är ju så himla bra!! och otroligt vacker för den delen. Jag såg henne på malmöfestivalen idag. Skulle det inte vara för min klaustrofobi så hade jag trängt mig in i folkmassan så jag hade kommit riktigt riktigt nära.

  2. Marthe skriver:

    Jeg også 🙂 ”om jag ska älska, ja, da sk det finnas tid att älska fritt”

Kommentera

