Look into your heart and you’ll find love, love, love.

-6.png

Och veckans krönika, den handlar om att vara i Berlin, igen men ändå för allra första gången. Om när vi sjöng på Alexanderplatz. Och annat jag aldrig skulle gjort om inte hon varit med mig.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Look into your heart and you’ll find love, love, love.

  1. Sanna skriver:

    Jag lånade första säsongen av OC av min finaste pojkkompis igår och tittar nu på första avsnittet medan regnet öser ner utanför. Det är ditt ”fel”.

  2. Elin skriver:

    Den här texten fick mig att börja gråta. Vet inte varför, den var bara så fint och gjorde skönt ont på ngt sätt… Tack för att du alltid berör.

Kommentera

