Vi har det rätt bra

IMG_7011.jpg

Vi har det rätt bra. 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vi har det rätt bra

  1. ? skriver:

    den första säsongen av Vänner är magisk. /Björn

  2. lina skriver:

    Åh vänner. Det vill jag också se nu..

  3. Malin skriver:

    tänkte tipsa om en jätte fin, mysig, vintage, mode blogg som jag brukar läsa. Tjejen i fråga bor i L.A. Kanske kan hamna i Sofis mode, vem vet? *blink blink*http://natalieoffduty.blogspot.com/

  4. Alina skriver:

    Rätt bra? När man ser Vänner så har man det MYCKET BRA. För det är så braaaa.🙂

  5. Petertoo999 skriver:

    Bra är gott nog. Sitter just och funderar på min kloka flickvän, hörde i veckan av en kompis till henne, att hon skulle hyra en släpkärra en gång..Min flickvän åkte ner till statoil, hyrde en släpkärra, fick inte dit den själv, frågade personalen om de kunde hjälpa henne..En gubbe drog släppkärran till bilen, tittade på min flickvän och sa: du har ju ingen dragkrok?? MIn flickvän surnade till och sa: Sätt dit en då!! Tack tack gode gud för min flickvän, hon förgyller verkligen min tillvaro..

Kommentera

