Nominera!

Men åh – jag har ju glömt!

Det finns fortfarande tid för er som inte gjort det att nominera er själva eller någon annan kvinnlig bloggare till UnderbaraClara-stipendiet.

Clara har instiftat ett stipendium på 5000 kronor som snart ska delas ut till en bloggande tjej som använder sin blogg för att göra en insats för andra tjejer och kvinnor, och jag har fått den stora äran att få sitta med i juryn!

Läs mer hos Clara om vem man kan nominera, och om hur man gör.


Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nominera!

  1. Petertoo999 skriver:

    Din blogg är bäst Annika. För du har aldrig hjärta och säga något elakt..I går så var jag till sopstationen och slängde taktegel, vi har rivit min flickväns jordkällare..När jag öppnade bagageluckan på min bil, så skrek min flickvän med hög röst över hela soppstationen: AKTA DIG FÖR ORMEN!!! Nu visade det sig att det låg en liten tusenfoting på en av tegelplattorna. Tack gode gud igen för min flickvän. Finns inga ord för en sådan flickvän. Hon räddar mig jämt.

Kommentera

