Fix you.

För att väga upp stolpskotten i mitt förra inlägg bjuder jag här på några fina grabbar istället.

En av mina äldsta vänner har skrivit låten och regisserat videon (blonda snubben med den snygga gitarren, om ni undrar). Videon är hans regidebut, inspelad hemma i lägenheten med en budget bestående av noll riksdaler, och jag är ytterst imponerad. Heja Erik, Erik och Johan (och trummisen Stefan som jag inte känner)!

De kallar sig The Fix och man kan lyssna på fler låtar här.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Fix you.

  1. Johanna skriver:

    De var riktigt bra.

  2. Elli skriver:

    Sångaren är ju sanslöst snygg! Catchy låt också. Bra jobbat Annikas vänner 😀

  3. eleni skriver:

    Fan va braaa! Och videon är hur skön som helst, detta vill jag se mer av!

  4. Fridah skriver:

    Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Äääääg!

  5. Amanda skriver:

    Ååh älskart! Videon, killarna, och såklart låten!

  6. Veronika skriver:

    Sjukt imponerad! Superproffsig video (noll kr budget märks INTE), värsta bra låten och så snygga killar på det. Nej, bättre blir det inte så här på morgonkvisten.

  7. Petertoo999 skriver:

    Väldigt duktiga! Cool video också. Annika! You got the power to fix some new music one your höstpromenaders, kan ju please juce it? Danke schönn-Herr grön

Kommentera

