Jag har inget att tillägga.

Jo, okej. Jag har massor att tillägga. Men just nu känns det som att SD säger allt så klart och tydligt helt utan min hjälp. Ojojoj.

Förresten, en sak måste jag säga ändå. GÅ OCH RÖSTA.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Jag har inget att tillägga.

  1. Tobias skriver:

    Vilka tomtar…

  2. Amanda skriver:

    förutom att det är hemskt så är det så fruktansvärt PINSAMT! det där är ju inga politiker!

  3. Karin skriver:

    Alltså, är den där valreklamfilmen på riktigt?! Man fattar ju att det finns jäkligt många sverigedemokrater ute i mindre orter som är som de där på de två översta filmerna, och det är ju hemskt att folk verkligen lägger sina röster på dem. Han på översta filmen har ju noll koll. Men det visste man ändå. Men att SD skulle göra en så vidrig reklamfilm? Inte för att jag förväntar mej något som helst smakfullt av dem, men… usch. Vidrigt på olika nivåer helt enkelt.

  4. Navigaren skriver:

    Tråkigt nog är det danska politiker som tycker att Sverige är ett U-land för att TV4 inte ville ta filmen på sitt ansvar. Jag har i sak inget emot valobservatörer, eftersom jag vet att allt går rätt till, men det är ändå förolämpande.

  5. Sanna skriver:

    Hyvens grabbar det där.

  6. Sofia skriver:

    Herregud, jag fick kalla kårar när jag såg deras valreklam. Fruktansvärt! Usch!

  7. Tove skriver:

    men herregud! kommer inte på ngt mer att säga mer än just..herregud!!”julafton, midsommarafton”…HERREGUD!!

  8. Margareta skriver:

    Vilken hemsk film! Självklart har Sverige råd att ta hand om både åldringar och invandrare. Rösta på v eller mp för de står för att ingen människa är illegal. Alla som vill ska få bo i Sverige.

  9. Petertoo999 skriver:

    Vissa blommor är fina, och vissa ska man hata. Själv så dör jag för vilken blomma som helst.

  10. Emma skriver:

    Här är en film som ger lite hopp i alla fall. http://www.youtube.com/watch?v=MeVYuNppp0Q

  11. Jennica skriver:

    Herregud. HerreGUD, vad vidrigt. Stackars Filipstad, det där är ingen vidare reklam. ”Julafton… Midsommarafton.” Skrattretande samtidigt som man blir lite gråtfärdig. Ja, herregud.

  12. Ulrika skriver:

    Gud bevara Sverige om dessa märkermän kommer in i riksdagen. Man önskar så att det vore ett skämt, att det inte var på riktigt, att reklamfilmen kommer från ett satirprogram på TV. Men så är det ju inte. Gå och rösta. Gå och rösta. Gå och rösta. Och be en bön att mörkermännen ligger bakfulla på en soffa och inte kommer sig för med att rösta.

Kommentera

