Om ni bara visste hur mycket vi saknar er.

mjau1.jpg

mjau2.jpg

mjau3.jpg

mjau4.jpg

mjau5.jpg

mjau6.jpg

mjau7.jpg

mjau8.jpg

mjau9.jpg

mjau10.jpg

mjau11.jpg

mjau12.jpg

mjau13.jpg

mjau14.jpg

mjau15.jpg

Alltså, jag vet ju att ni har det bra i Spanien. Men vi har det inte bra utan er.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Om ni bara visste hur mycket vi saknar er.

  1. Suttecity skriver:

    Härliga bilder!

  2. Coquina skriver:

    Fina bilder och söta katter =)

  3. erviluca skriver:

    Värsta modellfotografierna, på alla medverkande! Fina!!🙂

  4. Kristina skriver:

    Din tröja ser så skön och fin ut, var kommer den ifrån? Fina katter, fina människor och fina bilder också. (När jag gick i högstadiet och var vilsen och bitter var jag lite småförälskad i din kärlek, hans krönikor fick mig att känna mig lite mindre vilsen och bitter. Ni passar jättebra tillsammans!) Kram

    • Annika skriver:

      Tröjan är verkligen skön! Kommer från H&M och kostade en hundralapp eller så, bara några veckor sedan jag köpte den, så den finns helt säkert kvar.Men åh så fint. Det ska jag hälsa honom, då blir han glad.

  5. MyyZz skriver:

    Åhhhhh jag skulle så gärna oxo vilja ha kattbebisar o snusa med. Blir alldeles sjuk av dina bilder, det ser så otroligt mysigt ut.

  6. Malin Englund skriver:

    Åh, vad gosigt! Ni ser alltid ut att ha det så bra tillsammans, du och Ronnie. Vill också ha en Ronnie-kille när jag blir stor (större än nitton)..

  7. Karin skriver:

    Men gud så söta små pälsnyllen! Ni får skaffa ett eget kattgäng, när ni känner att ni har tid! Katter är så underbara djur…..

  8. sara h skriver:

    Åh vilka fina katter och fina bilder! Vad har du för kamera/objektiv för att få så schysst ljus?

  9. Sara skriver:

    Kärlek! Underbart!

  10. Ida skriver:

    Du och Ronnie borde skaffa barn! Kan inte tänka mig några mer underbara föräldrar.

Kommentera

