Godaste brödet någonsin.

bak.jpg

Jag och Ronnie har lärt oss att baka världens godaste bröd. Från och med nu tänker vi leva på det. Helst med brie och aprikosmarmelad på.

Tack till svärmor för receptet!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Godaste brödet någonsin.

  1. MissKermit skriver:

    Receptet tack🙂

  2. Petertoo999 skriver:

    Finns inget som luktar så gott som svärmors bak.

  3. Anna skriver:

    Mäh! Taskigt att läskas så där.Men om ni… Jag tänkte att… Ja, om ni behöver hjälp med att äta upp de där så vet ni vilka som kan offra sig. Det har ju liksom inte varit något problem förut, menar jag.

  4. Ia skriver:

    Annikaaaa,har man sagt A får man säga B – receptet!🙂

  5. Elin skriver:

    Finaste Annika! Dina inlägg, texter och krönikor gör mig lika lycklig som alltid, hur underbart är det inte att du finns! Om möjligt ännu mer underbart är att jag är.. kär. Det vänder nu, livet, allting, kärleken, det vänder nu.Kramar och kärlek!

  6. underbaraclara skriver:

    ÅH dela med av receptet

  7. elin skriver:

    Ååå! Men man kan ju inte bara slänga ur sig en bild och säga hur gott det är och inte lägga ut receptet. Jag är säker på att man bryter mot nån blogglag eller EU-konvention då…

Kommentera

