Hurra, hurra, hurraaaa!

Jag är verkligen oroväckande lycklig över att Idol dragit igång igen.

Något säger mig att jag borde skaffa mig ett intresse.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Hurra, hurra, hurraaaa!

  1. Desdichado skriver:

    själv skiter jag nästan ned mig i vrede

  2. Katta Kvack skriver:

    Äh. Idol kan väl få vara ditt intresse. Tycker jag!

  3. Abbes pappa skriver:

    Men det är kul ju. I synnerhet sedan, från slutaudition och frammåt.

  4. josefin skriver:

    Känner exakt likadant! Jag nästan skriker åt TVn när det blir reklam, haha.

  5. Malin skriver:

    Kunde inte ha sagt det bättre själv!

  6. lillajag skriver:

    Men Annika, det ÄR ju du som är vackrast i världen!

  7. cecilia skriver:

    Annika, var du i Eskilstuna idag? Jag satt på subway vid 6-tiden och kollade ut genom fönstret och tyckte att jag såg dig gå förbi. Jag ville springa ut och säga hej, men nöjde mig med att glo väldigt mycket… I alla fall, du är helt. otroligt. vacker.

    • Annika skriver:

      Åh men! Det var jag ju! Oj vad jag önskar att du hunnit rusa ut, kände mig ganska ensam idag. 🙂 Nästa gång kanske vi kan ta en kopp te ihop? Jag åker in lite då och då, kan inte hålla mig ifrån Monki!(Och tack, snälla rara.)

  8. Britta skriver:

    Äsch, alla gillar väl Idol det är bara så att vissa vågar erkänna det och andra inte?Konstig fråga; gick du kanske i Rålambshovsskolan? Hittade din blogg idag och tänkte att hon ser bekant ut!

Kommentera

