Gulasch = gött.

Bild 1369.jpg

Alltså, ni som kommenterat på förra inlägget: goddamn vad ni är snälla och fina. Vilken alldeles osannolik tur jag har som har er!

Nu ska jag, eftersom jag är en så spontan och härlig människa, ta bilen in till Stockholm och kramas med min allra bästa Fanny hela kvällen. Vi bestämde det nyss. Bara sådär, liksom! Wiiwiwii!

Fast först ska jag äta gulaschsoppa på burk. Det gör jag alltid när jag kommer på att jag har bråttom och måste äta innan jag åker. Thank goodness for gulasch.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Gulasch = gött.

  1. r skriver:

    åh du är så himla fin annika. hoppas du får en galet bra fredags kväll i sthlm!

  2. lina skriver:

    Doppat bröd i gulasch är ju bäst, haha. Ha en trevlig kväll!

  3. Rumlan skriver:

    Jag förstår dig så himla väl. Eller jag tror åtminstone att jag gör det. För jag har haft samma tankar, som du skrev om förut. Och ändå har jag världens minsta lilla pluttblogg. Så jag kan bara föreställa mig hur du känner… Man borde tänka mer på sig själv och sluta oroa sig. Om det bara vore så enkelt.Tack för att du skriver❤ !

  4. Sofia skriver:

    Nu blev jag ju sugen på gulasch, inte varje dag jag käkar det precis. Får bli en framtidsplan inom en vecka. =)

  5. anna skriver:

    å, fantastiska vackra lilla plutt!

  6. My skriver:

    vilken fantastisk vardaglig bild! och ditt hår (och du) är då alltid lika vackert!🙂

Kommentera

