Finast hittills i Idol.

Yes, Idolnörd som jag är måste jag naturligtvis lista mina tre auditionfavoriter från första veckan. Såhär lyder domen: Alice Hagenbrant, Daniel Norberg och Harisa Murtic var bäst. (Av dem jag minns, höll jag på att skriva – men å andra sidan, om jag inte minns dem tyckte jag med största sannolikhet inte att de var bäst.)

Som det ser ut än så länge borde Alice verkligen ta hem hela alltet. Rösten, looken och låtvalet får lätt fem av fem toasters.

Så, fellow Idolare! Vad säger ni? Ge mig era favoriter (och hemskt gärna länkar)! Det vore ju förskräckligt om jag missat någon annan femtoastare.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Finast hittills i Idol.

  1. Anna skriver:

    Daniel, alltså. Kanske fäste jag mig särskilt hårt vid honom eftersom han gick ut först i Karlstad. Auditionturnén har en tendens att söva mig efter ett par uppträdanden, så de tappade mig troligtvis i första reklampausen. Men Alice. Nu när jag lyssnar på henne – aaahhh…

  2. Katta Kvack skriver:

    Jag fastnade för just Alice. Och hon mamman med den sköna dialekten som jobbade med typ brädfräs, henne gillade jag. ÖVerlag tycker jag att det verkar bli en lovande säsong faktiskt.

  3. Ulrika skriver:

    Alice, åh herre Gud, viken röst! JAg hade köpt en cd direkt med henne, vad hon än sjöng. Kan inte följa Idol eftersom jag bor i USA, men du fick mig att bli nyfiken. Och den här tjejen borde vinna.

  4. Petertoo999 skriver:

    Ja, Alice är duktigt! Fast jag har inte tittat så mycket på idol ännu, spotify upptar all min tid.

  5. Petertoo999 skriver:

    I dag är jag djupt koncentrerad, jag har fått en liter pumpkärnsolja, jag har släktingar i landet med de djupaste topparna och de högsta dalarna, de producerar sånt. Kärnor från 40 pumpor går åt till en liter olja..Snart ska jag smaka om de har lyckats med årets skörd. Det kallas Österrikes guld, och guld vill ju alla ha!

  6. Karin skriver:

    Lyssnade på Harisa först, gillade verkligen hennes röst. Men skulle behöva höra mer av den med musik bakom. Alices rockiga attityd var ju helt perfekt!Men Daniel…. Aaaah, Daniel…. Gav mig gåshud! =)

  7. Kajsa skriver:

    Jag håller verkligen med, Alice är klar bäst hittills! Hoppas hoppas hon fortsätter stråla 🙂

  8. Johanna skriver:

    Alice var så helt fantastiskt superbra.

  9. Rumlan skriver:

    Gottlänningen Annika! Gottlänningen! Kanske världens gulligaste!LÄNK HÄR:http://www.youtube.com/watch?v=0hcgIsW2IJMHelt magisk. Älskarn!

  10. Rumlan skriver:

    Och det här hör ju inte hit… Men kolla lilla hjärtat från förra året. Älskar henne fortfarande. Har du hört hennes singel förresten? Nåväl, hennes audition: http://www.youtube.com/watch?v=Hk6o5_3Pgi0Puss!

Kommentera

