Bara så fint.

annikamarklund2_107264242.jpg

Kloka, begåvade Anna Larsson livade upp min måndag med det här alldeles fantastiska porträttet. Få saker är mer smickrande än att någon tar sig tid att förvandla en till ett konstverk. Speciellt när resultatet blir såhär tjusigt.

Åh, jag önskar att jag hade en färgskrivare! Men det får bli en svartvit variant som åker upp på min anslagstavla.

Tusen, tusen tack, Anna!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bara så fint.

  1. Bea skriver:

    Jag ritade faktiskt också en bild av dig för HEMSKT länge sen, men jag kan lova att den inte blev ens hälften så tjusig som den där! Jag förstår att du blev smickrad😀

  2. Petertoo999 skriver:

    Skitcoolt!

Kommentera

