Meh aj.

Bild 1373.jpg

Inte någon strålande dag, kanske. Min magkatarr, som hållit sig borta i ett halvår, är tillbaka med full kraft. Den har legat på lur sedan i måndags, nu finns det inte längre några tvivel. Jag som tyckte att det räckte utmärkt med ständig huvudvärk.

Men det hade kunnat vara betydligt värre. Jag är oerhört tacksam att jag inte är Fredrick Federley just nu. Vissa människor är bara fucking jävla KRÄK.

De närmaste fyra timmarna ska jag ägna åt att storstäda. Och åt att ha ont i magen.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Meh aj.

  1. Linn skriver:

    Du är så vacker. Tokvacker. krya på dig!

  2. Ville bara säga att jag tycker att du har en jättebra blogg. Krya på dig!🙂

  3. todiefor skriver:

    Vet inte om du har läst detta, och vet att jag predikar för de redan frälsta. Men den här berättelsen förtjänar all spridning den kan få.http://klamydiabrevet.blogspot.com/2010/09/sveket.html

  4. Desdichado skriver:

    magkatarr e faktiskt lättare att bli av med än vad många tror=) nyckeln heter basiska mineraler=) fast innan var det helt klart inte lätt…några droppar pepparmyntsolja i ett glas vatten kan hjälpa också..

  5. Natasa skriver:

    krya på dig! Jag lider verkligen med dig. Min magkatarr har börjat igen nu under valrörelsen, jag vet att det gör olidligt ont. Ta hand om dig själv!🙂

Kommentera

